דירות להשקעה בבת ים, למה כדאי להשקיע בבת ים - תרשיש ברוקר נדלן

דירות להשקעה בבת-ים

משהו טוב קורה בבת-ים. מי שכונתה במשך שנים רבות "כאחות הקטנה של תל-אביב" נהנית בעשור החולף מתנופת בנייה משמעותית, כאשר לכיוונה לוטשים עיניים משקיעים רבים, כמו גם משפחות משפרות דיור המעוניינות לנצל את העובדה כי מדובר באחת הערים המתפתחות בישראל, המצויה מרחק קילומטרים בודדים ממוקדי הפנאי, הבילוי והתעסוקה הבולטים של מרכז הארץ. 

לצורך המחשת מגמת ההתעוררות שחווה בת-ים, ראוי להסתכל על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו בינואר 2023, לפיהם חל גידול חסר תקדים ביחס להתחלות הבנייה בתחומי העיר.

קראו על פינוי בינוי בבת ים

מן הנתונים עולה כי בעוד שבשנת 2021 נבנו 1581 דירות סך הכל, הרי שרק בשלושת הרבעונים הראשונים של 2022 נבנו 2685 דירות.
משמעות הנתונים הם כי בת-ים ניצבת במקום השלישי והמכובד ביחס להתחלות הבנייה מבין כלל הערים בישראל, כשמקדימות אותה רק תל-אביב וירושלים.

אז למה דווקא בת ים אתם ודאי תוהים? אי אפשר שלא להתייחס למהפכת הרכבת הקלה של גוש-דן הכוללת את העיר במסגרת הקו האדום.

קראו גם על איתור גוש חלקה בבת ים

מדובר לדעת רבים כמהלך שובר שוויון, שעתיד להעניק לתושבי העיר אפשרות הגעה מהירה לתל-אביב והסביבה תוך דקות בודדות.
לכך יש להוסיף את היותה של בת-ים בעלת רצועת חוף המשתרעת על פני 3.5 קילומטרים, קירבה לצירי תנועה מרכזיים כמו נתיבי איילון וכביש 4 וכן תשואה לא מבוטלת עבור משקיעים המעוניינים לנצל את הפוטנציאל הגלום בעיר תוך ראייה אסטרטגית לטווח ארוך.

קראו בהרחבה על שכונות בבת ים

נתון נוסף שכדאי להתייחס אליו גלום במחירי הנדל"ן האטרקטיביים בבת-ים שהינם נמוכים עדיין באופן משמעותי בשיעור של עשרות אחוזים מתל-אביב וערי הלוויין הסובבות אותה.
מחירים אלו קורצים עבור משקיעים שונים המעוניינים לנצל את המומנטום בו נמצאת העיר וכמאמר הקלישאה "לרכוב על הגל" לטובת מימוש אינטרסים כלכליים.

מחפשים דירה בבת-ים? עם צוות יועצי הנדל"ן של BROKER תרשיש נדל"ן הינכם יכולים להיות בטוחים שאתם מצויים בידיים הטובות ביותר.
בזכות הניסיון, ההיכרות המעמיקה שוק הנדל"ן באזור, מגוון רחב של פרויקטים ויכולת סגירת עסקאות מוכחת עבור קהל לקוחותינו, תוכלו ליהנות מהליך רכישה או מכירה מהיר, יעיל ואיכותי תוך פרק זמן קצר במיוחד
.

התרשמו ממאגר דירות למכירה בבת ים

צריך עזרה?
דילוג לתוכן