שכונות בבת ים, סקירה ומידע שחשוב לכם לדעת - תרשיש ברוקר נדלן

שכונות בבת ים

משהו טוב עובר על בת ים.
העיר שנחשבת באופן מסורתי "לאחות הקטנה" של תל-אביב השכנה, עוברת בימים אלה מהפכה של ממש בכל הרבדים.

בין המאפיינים המרכזיים המעניקים לה יתרון על פני ערים אחרות במטרופולין גוש דן, ניתן לציין את סמיכותה למרכזי התעסוקה, הפנאי והבילויים של תל-אביב, היותה עיר בעלת רצועת חוף מרהיבה המשתרעת על פני 3 וחצי קילומטרים, לצד הזדמנויות נדל"ן קורצות בתחומה המובילות אליה משפחות צעירות מחד ומשקיעים מכל רחבי הארץ מאידך.
נוסיף לכך את הרכבת הקלה שעתידה להעניק לתושבי העיר ומבקריה נגישות מלאה, ללא צורך ברכב פרטי, והרי לכם מתכון מנצח לעיר בנסיקה.

מי מספר אחת? רמת יוסף או צפון מערב

אחד הדיונים שחוזרים שוב ושוב בקרב תושבי העיר והמתעניינים בה, נעוץ סביב שאלת השכונות האטרקטיביות והמבוקשות ביותר בבת-ים.
אחת מהן ללא ספק היא רמת יוסף, על פניו שכונה ותיקה ללא ערך מוסף משמעותי.
עם זאת, עבודות הקו האדום של הרכבת הקלה עתידות לשנות את פניה של השכונה בזכות 3 תחנות מטרו חצי-טבעתיות, שצפויות להעניק לה נגישות מלאה, בתוספת לקרבה ממנה היא נהנית כבר היום לנתיבי איילון ולתחנת רכבת ישראל.

גם בצפון מערב העיר מתחדשת לה שכונה המעניקה מעטפת שירותים מלאה עבור התושבים, כאשר מעבר לסטנדרט הבנייה הגבוה, היא מציעה לתושבים חיי קהילה תוססים, מוסדות חינוך ברמה גבוהה ושורה של פרויקטים חדשים על טהרת תכניות להתחדשות עירונית או תמ"א 38.

יצוין כי שתי השכונות נחשבות לאטרקטיביות במיוחד גם ברמה הכלכלית, שכן בעשור האחרון בהמשך לעליית מחירי הנדל"ן ברחבי הארץ ובגוש דן בפרט, רשמו הדירות בתחומן עלייה בשיעור של עשרות אחוזים, נתון שללא ספק מצליח לעורר את קהל המשקיעים. עם זאת, מחירי השכירות והרכישה כאחד של דירות בשכונות אלו נותרו סבירים, ומהווים קרקע פורייה עבור משפחות וזוגות צעירים הבוחרים לבסס בהן את חייהם.

מחפשים דירה בבת-ים? תרשיש נדל"ן, סוכנות מובילה בעיר המציגה מאגר של דירות מכל הסוגים ברחבי העיר, תשמח ללוות אתכם במקצועיות ונחישות עד למציאת הנכס האופטימלי עבורכם.

דילוג לתוכן