שיווק נכסים למכירה והשכרה לתושבי חוץ - תרשיש ברוקר נדלן

עושים עלייה: שיווק נכסים למכירה ולהשכרה עבור תושבי חוץ

המלחמה המשתוללת מזה כשנתיים בין רוסיה ואוקראינה, כמו גם השווקים העולמיים שנתונים בטלטלה משמעותית מאז תקופת הקורונה, הובילו לגל עלייה לא מבוטל למדינת ישראל בשנים האחרונות.

יהודים רבים מבקשים לתקוע יתד בארץ הקודש ולבסס במדינת ישראל את חייהם.
בניסיון לסייע לאותן אוכלוסיות, נרתמים שורה של גורמים בענף הנדל"ן, במטרה לסייע במציאת פתרונות דיור איכותיים במחירים משתלמים, ולהקל על תהליך ההתאקלמות בצורה המיטבית.

רבים מהם הינם יוצאי מדינות חבר העמים לשעבר ודוברי השפה הרוסית.
הם נטמעים בקרב קהילות מקבילות אליהן, באזורים שונים, לרבות במטרופולין גוש דן, ובערים כדוגמת חולון, בת-ים, ראשון-לציון וכן בתל-אביב.
אלו נהנים בעת ובעונה אחת מקהילה תוססת בעלת מאפיינים דומים, מאפשרויות תעסוקה מגוונות ומאופק לעתיד יציב וטוב יותר.

עם זאת, חוסר ההיכרות עם הניואנסים השונים עלולים לגרום לתושבי חוץ או למי שזה עתה השלימו עלייה ארצה, להתמודד עם סיטואציות מורכבות ואף חלילה להימצא בעוגמת נפש של ממש.
מסיבה זו, קיימת חשיבות עליונה לגורם מקצועי המעורה בענף הנדל"ן על בוריו, אשר יוכל להוביל אותם צעד אחר צעד עד למציאת הנכס האיכותי ביותר עבורם.

עיינו במאגר נכסים למכירה וגם נכסים להשכרה

אפקט פסיכולוגי – עליית הריבית והשפעתה על משקיעי הנדל"ן

מזה כעשור מהווה חברת תרשיש נדל"ן ברוקר כגורם מוביל בענף הנדל"ן בישראל.
צוות החברה הנחשב למוביל בתחומו כולל אנשי מקצוע מובילים מתחומם, בעלי היכרות מעמיקה עם השוק המקומי.

החברה מתמקדת בשיווק דירות למכירה או להשכרה, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות לאורך כל התהליך, החל משלב חיפוש הנכס המיועד בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות, דרך ניהול המשא ומתן ועד לשלב המפתח ומיצוי תנאי ההסכמים השונים.

לאור הניסיון הרב שצברה החברה, היא מעניקה שירות ייעודי עבור תושבי חוץ ובני משפחותיהם, אשר זקוקים לליווי אישי בניסיון להתאים עבורם את הנכס האופטימלי.

על מה אנו מתחייבים? אמינות כערך עליון, עבודה יסודית עד רמת הפרטים הקטנים ביותר, שקיפות מלאה לאורך כל התהליך, וכמובן תוצאות מוכחות לרווחת קהל הלקוחות.
נשמח לעמוד לשירותכם.

בקרו גם – סיפורי הצלחה

דילוג לתוכן