דירות למכירה ביהוד-מונוסון

בחרו נכס לפי שכונה

דירות למכירה בערים קרובות

יש לה את זה: יהוד-מונוסון קורצת למשקיעים

עם מדד סוציו-אקונומי מהגבוהים בישראל, מיקום אסטרטגי בלב מטרופולין גוש דן ושכונה חדשה שעתידה לשנות את פניה, יהוד-מונוסון הופכת לאחד מיעדי הנדל"ן המבוקשים לצרכי השקעה ומגורים.

אין זה סוד כי שוק הנדל"ן בישראל לוהט בשנים האחרונות. יעידו על כך מחירי הדירות שמרקיעים שחקים בקצב מואץ, מגמה שעל פי ההערכות לא צפויה להשתנות בעתיד הקרוב. 

מי שבכל זאת מחפש היכן למצוא הזדמנויות עסקיות, בין אם עבור נכס להשקעה, או לחילופין כדירה למגורים במסגרת רצון לשפר את איכות חייו, רצוי כי ישים את פעמיו לכיוון יהוד מונוסון, מהערים בעלות המדד הסוציו-אקונומי הטובות בישראל (8 מתוך 10) בה ניתן עדיין למצוא דירות ונכסים איכותיים במחירים שפויים, בהשוואה לתל-אביב ושכנותיה.  

יתרה מזאת, יהוד-מונוסון נחשבת שלא בכדי לאחד מהאזורים המבוקשים בגוש-דן, לאור מיקומה הגיאוגרפי האסטרטגי (בסמיכות לכביש 4 ו-40) ובמרחק כ-15 דקות נסיעה ממרכזי התעסוקה הבולטים בגוש דן. 

שכונת הדגל של העיר המשמרת את מעמדה הייתה ונותרה קריית הסביונים. שכונה זו מתאפיינת בבנייני מגורים מודרניים המשתלבים עם שטחים ירוקים ופארקים רחבים. לכך יש להוסיף השקעה של העירייה בעבודות פיתוח ותשתיות, מה שמקנה ליהוד-מונוסון תנופת התחדשות בלתי נלאית. גם במרכז העיר הוותיק ניתן למצוא דירות במחירים אטרקטיביים, הסמוכים לאזורי תעסוקה ומוקדי בילוי ופנאי שוקקי חיים.

פרט לשכונות הקיימות אושרה אשתקד על ידי הותמ"ל (הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור) וביוזמת רשות מקרקעי ישראל, תכנית ענק לקראת הקמה של שכונה חדשה במזרח העיר (גני יהודה) שתכלול 3200 יחידות דיור, כולל הרחבת אזור התעסוקה. 

על פי תמהיל השכונה החדשה כרבע מיחידות הדיור המתוארות ישמשו כדירות קטנות להשכרה. כלל הדירות ייבנו בבניינים בגובה 13-6 קומות, בהתאם למגבלות הגובה הנובעות מהסמיכות לנמל התעופה בן גוריון. 

בנוסף עתידה השכונה החדשה להיבנות בצמוד לתחנת הקו הסגול של הרכבת הקלה, נתון שעתיד להנגיש את העיר עוד יותר מבחינה תחבורתית לכל אזור המרכז, יחד עם פארק של כ-70 דונם בסמוך לנחל יהוד.

רוצים גם אתם ליהנות מכל הטוב שיש ליהוד-מונוסון להציע? אנחנו ב-BROKER תרשיש נדל"ן נשמח לאתר עבורכם את הנכסים האיכותיים ביותר, תוך מתן דגש על איכות ומקצועיות ללא פשרות.

 
דילוג לתוכן