איפה כדאי לגור בחולון? איפה כדאי לקנות דירה? - תרשיש ברוקר נדלן

אחת ולתמיד: איפה הכי כדאי לקנות דירה בחולון

איפה כדאי לגור בחולון? העיר חולון ניצבת בעשור האחרון בפני תנופת התעוררות מכל הבחינות. היא כבר נושקת לסך כולל של 200 אלף תושבים ונהנית מתור זהב של ממש שעיקרו בשדרוג מאסיבי של הנוף האורבני, ובדגש על עשרות פרויקטים חדשים המציפים את העיר לאורכה ולרוחבה מדי שנה על טהרת תכניות התחדשות עירונית, תמ"א 38 ומיזמים אחרים. 

בניסיון לענות על השאלה אשר חוזרת שוב ושוב בקרב משפחות צעירות או משקיעים המחפשים לנצל את ממונם לטובת רכישת דירה בעיר, החלטנו בתרשיש נדל"ן ברוקר, רשת תיווך ושיווק נדל"ן מהמובחרות בישראל, לספק לכם אחת ולתמיד תשובה אמיתית.

קריית בן גוריון – שפע של אפשרויות

השכונה הממוקמת בדרום העיר סבלה במשך שנים אחורה מתדמית שלילית, אך הצליחה בשנים האחרונות לשנות את פניה בצורה מעוררת השראה.
היא נהנית מקרבה לאזור התעשייה המפותח של ראשון לציון וכן מסמיכות לכביש 431 המאפשרים ניידות מלאה עבור המתגוררים בה. 

ניתן למצוא בשכונה שפע של אפשרויות עבור תושבים בכל טווחי הגילאים, החל מזוגות צעירים, משפחות עם ילדים וכן עבור בני הגיל השלישי.
אלו נהנים משירותי קהילה מפותחים, מרכזי פנאי, מסחר ובילוי בסטנדרט גבוה, בית כנסת, גינות ציבוריות מוריקות ועוד.

קריית שרת – מיקום אסטרטגי ומנצח

מהשכונות הגדולות בחולון הנחשבת לאטרקטיבית במיוחד למגורים ולהשקעה.
היא מצויה בקרבת מספר מוקדים מרכזיים, לרבות פארק פרס רחב הידיים, ימית 2000, מרכז עזריאלי חולון הטומן בחובו אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות, כמו גם סמיכות לכביש 4 המאפשר כניסה ויציאה נוחה אל העיר.
עוד ניתן למצוא בתחומי השכונה את מרכז שטיינברג למוסיקה, מרכז מסחרי וגינות ציבוריות מטופחות.

קריית איילון (ח-300) – איכות ללא פשרות

שכונה חדשה יחסית המאופיינת בבנייה רוויה ואיכותית במיוחד לגובה (16-9 קומות) כולל אוכלוסייה בעלת מעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה.
תושבי השכונה נהנים משירותי קהילה ותשתיות מפותחות, כמו גם מאפשרות הליכה או נסיעה קצרה למוקדי פנאי, תעסוקה ובילוי מרכזיים בעיר.

מחפשים איפה כדאי לגור בחולון? צוות יועצי הנדל"ן של תרשיש נדל"ן ברוקר ישמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך!

מאגר נכסים למכירה

דילוג לתוכן